Äntligen fredag!



Bästa dagen på veckan! Tyvärr har jag ännu mer ont i halsen idag, det har flyttat sig längre ner i bröstet. Så himla typiskt, bara det blir bättre till jul så är jag glad. Lija verkar däremot piggare och inte besvärad idag.

Fredagsträff hemma hos Maritha väntar idag, om jag känner mig pigg. Men det ska jag nog orka, det är kul för Lija att slippa tråka hela dagen hemma med mig.

Nästa vecka är det äntligen julveckan och hoppas verkligen att snön får ligga kvar för nu har jag kommit i riktig julstämning. Skulle vilja komma iväg och köpa en pulka till Lija men det tror jag inte att jag orkar.

Nu är det lunchdags och sedan får vi se om lillskruttan vill vila en stund innan vi åker. Hon sov ganska så länge idag så det är tveksamt.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så go hon ser ut på den bilden! Och älskar pyjamasen...

2009-12-20 @ 09:59:36
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0