Årets julkort har kommit!



Årets julkort beställde jag av Petra på Petrified in Pink och vilka kort alltså. Jag är härmed en trogen kund. Tyvärr kan jag ju inte visa dom ännu eftersom de flesta mottagare cirkulerar här inne men när de har kommit fram så ska jag visa dom.

Jag älskar att hon lagt ner tid på att slå in dom fint och skickat med lite smått och gott. Sådant gör att jag garanterat återkommer.

Vi är nyss hemkomna från öppna förskolan. Trist att de bara har öppet denna vecka och sedan stänger för jullov. Men vi ska väl försöka ses så barnen får leka ändå några stycken.

Lija vilar, idag är hon på matstrejk. Ibland bara är det så, inte ens plättar med hemgjord sylt gick ner. Då ger jag henne en flaska välling faktiskt, jag ser ingen prestige i att inte göra det. Hon behöver sova, jag behöver lite egentid och vila så då är det inget att hålla på tycker jag. Nu gör jag ju inte så varenda dag, nejdå vi "kämpar" med maten varje dag men ibland så får man släppa på reglerna lite. Annars mår varken hon eller jag bra.



Lija provar en kattsvans idag på öppna förskolan. Den syns tyvärr inte så bra men den hänger iallafall där bak.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, älskar Petrified in Pink, har bla beställt dopkort därifrån. Allt funkade super och är ju som julafton när man får hem korten!

2009-12-08 @ 22:05:00
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0