Dan före dan




Årets julkort som jag beställde av trevliga Petra på Petrified in Pink.

Årets julkort tog hela åtta dagar på sig att komma fram. Nästa år bojkottar jag julfrimärkena, femman man sparar på tio kort och köper vanliga frimärken. Nu hoppas jag att alla har fått sin julhälsning från oss.

Igår hade vi en helt underbar dag med Camilla och Wincent. Vi stack iväg direkt på morgonen och åt frukost på IKEA. Barnen fick busa och vi tog en långfika. Handlade lite smått och gott, julgrejer på rea och ramar. Det var väldigt lugnt och skönt där, ingen julstress alls.

Efter IKEA åkte vi vidare till Stinsens köpcentrum. Inte heller där var det någon direkt julrusch. Det var mysigt att gå runt och kika och småhandla. Barnen var nöda och glada lagom tills vi skulle åka hem.

N hade fixat julgran och lite andra sysslor medans vi var borta. Granen ser ut att bli den största någonsin! Jag visar den imorgon när den är färdigklädd.




Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Hoppas ni får en jättemysig jul!

2009-12-24 @ 07:23:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0