Den lille mekanikern



Hjälper pappa att skruva ihop sitt bord och stolar som hon fick av farmor och farfar i julklapp. Det var den absolut populäraste klappen. Hon ska göra ALLT vid sitt bord, äta, leka, titta på tv.


Åh
vad vi har sovit gott. Lija har sovit i ett sträck hela natten ända fram till halv tio imorse. När hon vaknade då var jag så djupt nere i djupsömnen att jag knappt kunde öppna ögonen. Välbehövligt och det är inte var natt jag får sova så gott direkt...

Jag och N satt uppe ganska länge igår kväll. Vi tittade på Michael Jackson konserten och sedan på film. Mysigt att nattsudda lite. Sedan kunde jag inte somna flr jag hade sådana jobbiga förvärkar, blä vad de börjar kännas nu. På måndag har jag tid hos barnmorskan så får vi se vad hon säger om jag får en tid till läkaren eventuellt.

Jag är lite sugen på en sväng och titta på rean men jag vet inte om vi orkar ge oss ut i snöstormen. Dessutom har jag redan fyndat en del på nätet till Lija så jag känner mig ganska nöjd. Det är Polarn & Pyrets rea som jag är lite nyfiken på men deras"riktiga" rea startar alltid efter nyår så jag väntar till dess.









Väldigt nöjd tjej vid sitt eget lilla bord i hennes size.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0