Lilla(?) Lillebror



Posar så fort kameran åker fram.



Här är hon extra busig för hon vet mycket väl att hon inte får sitta på bordet eller stå på stolarna men ibland kan hon inte låta bli och då ser hon så full i sjutton ut.

Lillebror verkar må prima i magen. Alla värden var bra och magmåttet fortsätter följa samma kurva som det gjorde med Lija i magen. Det är exakt detsamma på centimetern. Ganska lustigt. Bra blodtryck och hjärtfrekvensen hos Lillebror ligger på utmärkta 140. Mysigt att få höra det ticka på.
Nu är vi så nyfikna på vem du är som bor i min mage och vem är du lik? Nu börjar det riktiga bebislängtet komma ju mer tiden går. Inte långt kvar...

Angående mina förvärkar så ska jag tillbaka på onsdag och lämna kompletterande prover så får vi se då hur det ser ut och om jag behöver en läkartid. Helst vill man ju undvika undersökningar så långt som det är möjligt.

Jag ska fortsätta pyssla lite i Lijas rum, hänga upp vimplarna och byta gardiner. Snart dags för fröken att flytta in på sitt eget lilla rum och då måste det ju vara extra mysigt.



Morgonmys med kaffe, levande ljus och dagens metro. Betongstjärnan fick vi av Lijas farmor och farfar i julklapp, jag älskar den och den passar så bra in.
Här ser ni också vårat nya vardagsrumsbord, Plaine från MIO, som jag köpte dagen innan julafton på Blocket. Helt nytt till halva priset! Perfekt - vi hade ändå tänkt köpa just det!


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Stjärnan med ljuset är ju superfin. Vet du vart dom har köpt den?

2009-12-28 @ 16:11:03
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0