Mjau!





Jag hittade lite nytt till Lija på Lindex här om dagen. Glittriga grå tights och denna söta body med djurtryck. Tryck är inget jag gillar i vanliga fall men denna var så söt så jag struntade i mina principer. Lija pekar på djuren på sin mage och gör läten så hon godkände den.

Jeansen är från Nova Star och de fyndade jag för 150 spänn hos Wiell. De kostar 400 i vanliga fall så det var svårt att låta bli. De funkar till Lija men de kommer passa Lillebror ännu bättre tror jag. Man får tänka lite unisex emellanåt. Men glittertightsen tror jag att han ska slippa ärva...




Kommentarer
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

riktigt söt body! Jag velade jättemycket om jag skulle köpa de nsjeansen eller inte men jag struntade i det och lär få ångra det sen istället. du får gärna lägga in en bild på lija när hon har de på sig sen! =)

2009-12-15 @ 18:09:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0