Pulkarace



Vi var iväg och köpte en pulka till Lija imorse. Vi fick tag i den sista babypulkan på Intersport, igår när jag kollade hade de ganska många.
Hon satt i fönstret när vi klev upp och gapskrattade åt barnen som åkte pulka i en liten slänt utanför oss. Och lika kul tyckte hon själv att det var.

Det går nästan inte att beskriva hur spännande och roligt det var! Hon manade på N så fort han stannade med den att han skulle fortsätta dra. Hon ville absolut inte kliva ur den när vi skulle gå in och äta lunch så N fick bära in hela ekipaget i lägenheten.
Så efter en hel förmiddag ute i snön och friska luften stupade hon i säng rödrosig om kinderna och nöjd.

Jag ska ägna mig åt att pyssla ihop lite julgodis på eftermiddagen, vi får se hur långt jag kommer. För övrigt är det ganska tyst här hemma idag, iallafall på mig som har tappat rösten helt och hållet. Fy vad jobbigt det är. Förhoppningsvis går det över till julafton iallafall.
















Kommentarer
Postat av: Anette

Så söt hon är i sin pulka, ser ut att tycka om det också ;)

2009-12-20 @ 09:58:53
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0