SNÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!





Vår utsikt imorse, nu är det väldigt mycket mer snö och det snöar fortfarande!

Åh vad glad jag blev när jag drog upp persiennerna imorse och såg att det var fullkomlig snöstorm ute! Jag har nog inte sett så här mycket snö på flera år. Underbart!
Lija blev helt bananas och klättrade upp i fönstret och skrek ah ah ah ah och gjorde blinka lilla stjärna moves med händerna. Hur sött som helst!

Camilla kom och hämtade oss innan lunch. Vi fastnade i backen här vid oss när vi skulle iväg för de hade ännu inte plogat. Vi stod bara och slirade och kom ingenstans. Till slut när jag hade hoppat ur och skulle försöka komma på något genialiskt så spurtade hon uppför backen, puh!

Så nu har vi nyss kommit hem efter mysigt besök hemma hos Camilla och Wincent. Erika och Othilia, Magnus och Alex var också där så det var fullt bus och kackel på oss föräldrar.

Nu ska jag slappa och njuta egentid en stund innan lillbus vaknar.





Känner sig som hemma i Camillas soffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0