Tjugoåttonde gången gillt!



Min lilla snöbuse var överlycklig för snön igår. På kvällen när vi var inne sedan så gick hon till fönstret och viftade och försökte säga snö men det blev bnö! Strax efter att bilden togs så kom det en snövind och hon blåste omkull.

Snön ligger kvar och det är gnistrigt, vitt och otroligt vackert ute. Det var många, många år sedan det var snö på min födelsedag. Ja det är min tjugoåttonde födelsedag idag, ett år till på nacken och det känns bra! Ett år klokare och det har varit det bästa året i mitt liv utan tvekan, jag ser fram emot åren som kommer och framförallt ser jag fram emot att få fortsätta det nya mammalivet och det snart till två små mirakel.

Dagen kommer inte att firas på något särskilt vis, en vecka kvar till jul och mitt i veckan så det blir hemmamys och en god middag ikväll kanske, eller vad säger du min käre make?
Jag hade tänkt göra en tårta men det hinner jag nog inte med idag. Det kommer några mammor med barn på eftermiddagen och busar och leker så jag ska städa och plocka på förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hurra hurra hurra hurra!!! :)

2009-12-16 @ 08:45:23
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen!!Hoppas du får en toppen dag idag.

Kram Linda

2009-12-16 @ 10:01:51
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Fia

Stort grattis på din dag!!:)

2009-12-16 @ 13:46:32
Postat av: Cissi

Grattis på din dag, Emma! STOR födelsedagskram/Cissi

2009-12-16 @ 17:09:15
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Grattis idag!!!



Ny tävling i min blogg, lycka till i den om du vill vara med och tävla!

2009-12-16 @ 21:05:28
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0