Babyrytmik & Semlor


Vi använder Lijas sköna åkpåse som filt på babyrytmiken.

Lija skrattade sig igenom hela halvtimmen med babyrytmik. Hon ville absolut inte ligga ner på sin åkpåse som hon brukar utan hon skulle sitta eller stå upp. Hela tiden ska hon stå upp stora tjejen. Efter sånger och ramsor så fikade vi allihopa. Idag hade dom semla och kaffe för 15 kronor!! Riktigt mumsigt och mysigt var det.
Vi skulle ha åkt och hämtat bumbon ikväll men det blev så sent så vi tar det till helgen istället samtidigt som vi hämtar BRIO stolen.

Jag var förbi Lindex och hämtade ut bondgårdssetet som jag beställde förra veckan. Det var om möjligt ännu finare i verkligheten, riktigt tyg, inget tryck som släpper färg efter två tvättar och i ekologisk bomull. Det fick följa med en annan liten söt sak hem, en babyrosa tunika med vita prickar. Jag är svag för prickigt och i en rosa kombo så är jag inte svårköpt.

Ikväll fick det bli hämtmat från thaistället, snabbt och gott. Nu sitter vi och kollar på nya programmet med Linda Rosing, var väl ingen höjdare direkt. Jag ska snart hoppa i badet, först med sällskap av en liten människa och sedan ska jag  fortsätta slappa i badet själv. Lija jollrar för fullt här bredvid i pappas knä. Han låter som henne och hon försöker härma honom, hon låter så gulligt så jag blir tårögd.



Lija och hennes bebiskompis Saga.





Prickig tunika Lindex 59;50:-



Ytterligare ett djur har smygit sig in på bondgården.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin tunika=) Bara en svans man skymtar. Du lär slänga upp lite pics på kissarna tycker jag. Har bara sett grävling än ju. Du har väl tre?;-)

2009-02-24 @ 21:27:24
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0