Bondgårdsbaby

   

Bild: Lindex

Hjälp vad snyggt detta set från Lindex är! Superretro och coolt -  I love it! Lija måste ha ett tror jag bestämt, ska spana in det i eftermiddag när vi ändå ska ner och handla. Men dom har säkert inte fått in det här ute på landet ännu även om det hade varit passande med tanke på temat. Perfekt att mysa runt i hemma. Jag är sådan att direkt när jag kommer hem kastar jag av mig kläderna och hoppar i mysdressen, likadant gör jag med Lija. Vem vill ha på sig fodrade jeans hemma liksom?
Setet är i ekologisk bomull, bra där, finns i storlek 56 - 86, passar både kille och tjej  och kostar 79,50:- /per del.

UPDATE: Setet kommer ut i butik vecka 10 då de kommer att köra kampanj på det. Jag gissar att detta kommer att bli en storsäljare då de redan har blivit nedringda angående det enligt Lindex Fältöversten. Jag var lite smart och beställde det via internet nu på en gång så kan jag hämta det nästa vecka här hemma på Lindex. Kostar 19:- i expeditionsavgift och med koden B31001 får du 30% på ett babyplagg. Så skynda att beställa om du vil vara säker på att inte gå miste om det!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hjälp, vilket gulligt set! Det ska jag bestämt ta och köpa till bebben i magen!!

2009-02-19 @ 13:42:02
Postat av: Anette

Hihi, så söta plagg :)

2009-02-20 @ 08:52:46
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0