Det blev en grå



Det blev den grå overallen fast jag hittade en i en ljusare grå färg som var mycket snyggare. Dessutom är den på rea för 349:- istället för 499:-. Det var en bra deal och dessutom i en finare färg. Beställde den härifrån igår så jag hoppas den kommer snart för den rosa Tummenoverallen sitter precis nu. Sitter ganska tajt faktiskt så det är verkligen hög tid för en ny. Jag har inte beställt från den här hemsidan tidigare men det finns en hel del snyggt och lite roliga märken. Dom har bland annat Bobuxtofflorna och Kik Kid. Jag får kika lite mer noggrannt en annan gång, nu var det så bråttom med en ny overall och bråttom så att dom inte skulle ta slut när de säljs till ett sådant bra pris.
Tofflor från Bobux har jag tänkt köpa till Lija när hon börjar krypa. Perfekta att ha inomhus och så får hon nog ett bra grepp med dom.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Har läst din blogg ett par veckor, men har inte kommenterat tidigare. Jättefin blogg och en supersöt liten Lija ( och vilket fint namn!). Min dotter Lova blir 6 månader nästa vecka. Vi har också funderat på bobuxtofflorna till henne, finns så många fina!

Hoppas ni blir nöjda med overallen, lite sugen på att köpa en till Lova.

2009-02-17 @ 13:08:26
Postat av: Anette

Åh, den där var verkligen fin! Hoppas den kommer snart :)

2009-02-18 @ 13:19:55
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0