Fredag den trettonde men Happy Friday ändå


Den dagliga träningen imorse. Fullt fokus på medlemmarna på gymet. Multirandig body från Polarn & Pyret och röda kalasbyxor från Lindex.

Stadigt grepp om snabeln. Elfanten är den hon är mest intresserad av.

Äntligen fredag även om det är otursfredagen, men det hoppas jag att vi inte ska drabbas av. Veckorna bara springer iväg och nu är det helg igen, så mysigt när man får vara hemma alla tre. Det man längtar efter i veckorna. Natten var bra, vaknade ett par gånger och åt men sov bra i sin helhet. Det är skönt, så man slipper vara som en zombie om dagarna.
På söndagar är det ju numera babysim också och det har jag längtat efter hela veckan. Kul att göra något tillsammans hela familjen annars är det ju bara Lija och jag som är iväg på aktiviteter av naturliga skäl. Så jag tror N tycker det är kul att få vara delaktig i något.
Nu börjar Efter tio på fyran, Hanna Hedlund sjunger och Lija blev som ett tänt ljus och sitter och lyssnar och spejar vart det kommer ifrån. Sötnosen, hon älskar musik, speciellt lite lugnare låtar. Spelade Peter Jöbacks julskiva och även Sanna, Shirley och Sonjas i julas och hon vart så lugn och harmonisk av dom. Man märkte verkligen att hon njöt, mysigt.
Nu ska jag fixa lite frukost medans hon är upptagen med Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0