Fullt ös


Hjärtat igår kväll i pappa N:s knä gnagandes på sin valross.

Morgonen och förmiddagen har gått i ett. Vi låg och drog oss till nio imorse, skönt som bara den. När N går upp på morgonen omkring halv sex så brukar jag "smita" över och lägga mig på hans sida av sängen. Men det har Lija upptäckt nu och misstycker starkt till. Så den sköna stunden på morgonen när jag har kunnat sträcka på mig lite och dra upp täcket över min köldskadade axel är förbi. Axeln blir iskall på natten eftersom att jag och Lija delar täcke så jag kan inte dra upp täcket så långt.
Jag har skickat in en massa kort för framkallning nu på morgonen, ska göra en hel fotovägg i hallen hade jag tänkt. På den vägg där vi har en svart fondtapet ska jag sätta upp långa tavellister och sedan fylla väggen med massa kort i olika ramar som jag ska köpa lite här och var. Blir nog snyggt tror jag, visar bilder när det är klart.
Nu måste jag rusa, ska ut på promenad med ett par tjejer men innan dess ska liten matas hon vaknade precis efter sin förmiddagsnap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0