Gå-ut-och-gå-med-vagnen-jacka



Jag sprang upp på Intersport en sväng efter vår promenad för att se ifall de eventuellt fått in fler storlekar av Speedobaddräkten jag köpte. Har ju inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha den i svart eller grönt. Då fick jag syn på denna till halva reapriset! Var sugen på den redan då dom satt ner den till halva priset men nu gick det ju bara inte att lämna kvar den. En varm och skön jacka som dessutom är snygg är ju ett måste när man är ute på barnvagnspromenader var dag - eller hur? Den är mer korallfärgad än vad bilden visar samt har guldfärgat foder och detaljer. Kommer från Helly Hansen och var nedsatt från 2500:- till 625:-!!! Så behöver du en varm, snygg jacka - löp och köp! Jag är redan supernöjd och längtar tills imorgon när jag får inviga den.
Handdukarna som jag köpte igår var jag tvungen att komplettera upp lite av för det var suverän kvalitè på dom. Hittade två filtar på Lindex för 20:- styck, kostade tidigare 129:-. Det går åt mycket filtar när man har bebis, när man ammar, när hon sover, när hon badat, när hon myser, i soffan, i vagnen, i sängen, i bilen ja överallt, så det kan man inte få för många utav.

Nu ligger hjärtat bredvid mig i sängen och sussar sött. Imorgon ska vi förmodligen på promenad med Maritha och Emilia innan babyrytmiken. Måste också komma ihåg att köpa alvedon till Lija så jag kan ge henne innan hon får sina sprutor på onsdag. Usch, det ser jag verkligen inte fram emot. Nu ska jag göra som de övriga i familjen - sussa.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0