Godmorgon Tisdag


Tröttis igår natt.

Det var längesen jag sov så gott som inatt. Lija har inte alls ätit så ofta som hon brukar utan hon har sovit som en stock hon med. Det var nästan räknat med eftersom att hon sammanlagt sov max en timme igår. Det var när vi gick ut med vagnen annars hade hon inte sovit alls igår tror jag. Så idag kommer hon väl att sova igen hela gårdagen som hon brukar, rackarunge. Vi som ska på babyrytmik klockan ett eller var det halv två kanske? Måste kolla...
Det ska bli roligt, men det blir en kall promenad dit - har minus sju grader här just nu så det har nog varit en kall natt. Men det är ju inga problem när man har en ny bra jacka. Får bädda med dunåkpåsen till Lija också så ska det nog gå bra.
Nu är hon jätteintresserad av min kaffemugg. Det är en svart/vit från Filippa K så jag tror att det är kontrasterna hon gillar med den. Ska få kika närmare på den. Det är mycket man ska upptäcka här i stora världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0