Happy Friday & Snöstorm


Hon börjar bli lite trött här ser man. Dags för förmiddagsnap snart.


Det är så spännande med ansikten och ögon.

Gårdagen var fullspäckad. Vi stack hemifrån strax innan tolv och var inte hemma förrän runt klockan sex igår kväll. Vi var ute och gick med mammorna i dryga två timmar i snöblasket. Det var skönt och uppfriskande. Efter det lunchade vi och fikade på Lasse Åbergs Muséum. Jag käkade pasta med kassler i sweet chili sås, riktigt gott , och så favoritfikabrödet på det - kärleksmums. Det får man unna sig efter en sådan motionsrunda tycker jag. Babymassagen var inställd igår pga sjukdom så därför blev det promenad och lunch istället. Idag skulle jag vart ute med Maritha och Emilia, Therese och Tilde, men jag beslutade att vi stannar inne istället eftersom snön fullkomligt vräker ner här. Tyvärr är det plusgrader så det kommer förmodligen inte få stanna länge. Vi har lite och fixa med hemma eftersom vi varit ute på upptåg hela veckan så det passade ganska bra med snöstorm idag annars hade jag nog inte kunnat hålla mig inne.
Lija busar i babygymmet, nu är det inte bara en leksak som gäller utan gärna två i taget, en i varje hand. Så roligt med alla framsteg och det går så fort! Jag tycker att det är något nytt varje dag. Nu greppar hon allt som kommer i hennes väg, man får akta håret, smycken är omöjligt att ha på sig. Hon är så duktig och nyfiken. Nu ligger hon på sidan i gymmet och försöker vända på sig.


Dåligt ljus på bilderna men bättre än inget. Längst bort Therese & Tilde, Isabella & Hannes och sedan lille Alex som skymtar i hörnet.

   
Emilia i hörnet, Janette och Therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0