Här sover jag allra bäst


Jag berättar ju varje dag om att Lija somnar i selen. Men det är inte så lätt att fota det själv men idag har  vi ju assistans hemma. Så här ser det iallafall ut då och hon kan vara där hur länge som helst tror jag. Hon tystnar alltid och blir nöjd när jag sätter henne i selen. Somnar hon inte så tycker hon att det är jättespännande att hänga med mig när jag far runt hemma och fixar med allt möjligt. Supernyfiken är hon lilla fröken, tröttnar man så kan man ju bara ta sig en liten nap på plats så att säga, jättebekvämt tycker både Lija och mamma.


En annan favoritsysselsättning är att jaga småfisk vid skötbordet. Rätt vad det är så får hon tag i en liten rackare och då släpper hon den inte i första taget. Självklart lämnar jag henne ALDRIG obevakad på skötbordet, N står precis utanför bild i badrummet.
Nu måste jag kila till köket och hämta lite godsaker för nu drar det igång och jag hoppas alla håller tummarna för Måns nu!


Fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag och kväll önskar Lija, Emma och Nicklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0