Huvudvärk & Happy Friday snart...


Lija mitt i ett skratt häromdagen.

Så här fin är min nya Molly på. Jag måste nog städa lite i hallen också ser jag nu....

Jag vaknade upp med huvudvärk, jag vet att om jag inte gör mig av med den snarast så eskalerar det och blir till migrän istället. Så nu har jag preparerat mig med massor av vätska, kaffe och en panodil. Hoppas att den försvinner nu.
 När vi gick upp imorse så var det värsta snöstormen. Men nu skiner solen och det är hur fint väder som helst. Det passar ju perfekt när vi ska iväg in till stan. Lija sover sin förmiddagsnap nu så jag ska göra mig iordning och fixa här hemma så att vi kan åka sedan när hon vaknar och har ätit med mera. Det ska bli kul att spana på lite vårnyheter och ta en god fika någonstans eller en kaffe på språnget. Det beror på Lija hur det blir. Mysigt hur som helst. Vi ska gå till N:s jobb också, när han slutat så åker vi och hämtar Lijas fina stol. Åh vad spännande det ska bli! Jag ska palla upp henne ordentligt så får vi se om hon kan sitta en liten stund i den. Kanske prova lite gröt ikväll också, vi får se vad vi hinner. Dags att sätta fart nu, man vet aldrig hur länge hon sover.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja du var väldigt fin i den;-)

2009-02-27 @ 11:29:38
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0