Jag som liten


Jag två månader gammal.

Jag och min mamma. Här är jag cirka sex månader tror jag. Stämmer det mamma?

Nja jag tycker nog inte att hon är särskilt lik mig direkt. Men det är ju så svårt att se själv. Jag ser ut som ett litet troll på den första bilden. Men en sak har hon fått utav mig - frisyren. Jag hade också ganska mycket hår ser jag, ganska mörkt när jag var liten men sen blev jag en riktig lintott så det kanske blir likadant med Lija. N var också väldigt blond när han var liten. Tänk om alla söta bebiskläder hade funnits kvar, det hade vart roligt och retro. Jag ska spara alla Lijas kläder, iallafall de som inte blir alltför slitna och nötta. Förhoppningsvis tycker hon det är kul när/om hon själv blir mamma. Ska försöka leta fram bilder när jag är lite yngre också.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

jag tror du är lite äldre eftersom du har sele på dig..antagligen ca 8 månader när du börjat stå själv.lättare att hjälpa dig hålla balansen med sele..Sen när du var 10 månader var du en fullfjädrad "gångare".Då behövdes VERKLIGEN selen :)Pussss mina gullungar.

2009-02-11 @ 18:51:42
Postat av: mamma/mormor

vad dum jag är!! du är nog 6 mån iaf..spände ju även fast dig i sittvagnen..därav selen..

2009-02-11 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0