Klick Klick



                                                          
Bilder: Babyshop

Medans Lija sov så passade jag på att klicka hem  lite saker till henne. Jag brukar handla från Babyshops hemsida för de har ett brett utbud och sortiment, supersnabb hantering och leverans plus att frakten bara är 29:-, fraktfritt vid order över 500 kronor. Superbra service!
Idag beställde jag tee med Rolling Stones klassiska tryck, från Amplified Kids, vit med puffärm som gör den tuff men söt. Kostar nu 171:- tidigare 349:-.

Supercoola jeans, Denim harem trousers från Nova Star i baggymodell. Perfekt med muddar uppe och nere då kan hon ha dom ett bra tag. Jag gillar verkligen Nova Stars denimserie. Dessa hör till vårkollektion som nyss släpptes 349:-.

Svart/vit klänning från danska Nanoou i ekologisk bomull. Klassiskt mönster och ändå inte för retro för min smak utan lagom. Jag tycker det är kul att hitta något svart plagg till Lija eftersom det mest finns färg till dom. Den finns till halva priset 160:-.
Om Posten sköter sig som dom ska så dimper nog paketet ner i brevlådan redan imorgon, spännande. Jeansen är säkert lite stora nu men det dröjer nog inte länge tills dom är lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0