Kramstund


Kissen som heter Grävling (jag vet, jättekonstigt namn) gillar att ligga hos Lija. Ifall Lija är ledsen så blir hon jätteorolig och kommer och ylar sötnosen.


Det var ett tag sedan vi kom hem men vi har legat och gosat och kramats lite i soffan. Så mysigt så efter en promenad då man är lite småfrusen. Vi träffade Maritha och Emilia och promenerade en dryg timme, jättehärligt väder och trevligt sällskap. Vi var ner till centrum en sväng och kollade lite, var till ICA och handlade till middagen som blir tacos idag. Nu ska vi bada och busa lite jag och hjärtat. N kommer hem närsomhelst så får han börja med maten.
Jag trodde att det var Made in Sweden på tv ikväll men det var tydligen sista delen förra veckan, den lilla detaljen missade jag, virrpanna. Ska försöka hinna greja lite med kort, skicka in för framkallning. Man får göra det lite vartefter annars blir det hur mycket som helst sedan. Vi gjorde förresten en back up på alla bilder i datorn i helgen - GÖR DET emellanåt ni som tar mycket kort. Tänk om datorn skulle krascha och alla kort försvinner, hemska tanke. Nu blir det plums i plurret.

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha..Gjorde vi med i helgen ju! Great minds thinks alike:-D

2009-02-11 @ 18:56:24
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0