Lillgangstern


Lija när vi skulle gå och möta N vid tåget ikväll.

Varenda gång som man ska klä på Lija mössa och ytterkläder så skriker hon som en brandbil. Jag får förvarna alla som är i närheten när vi är ute på aktiviteter att "snart - kommer - ingen - att - höras - för - nu -kör- brandbilen- igång". Hon kan vara hur glad som helst innan men när man ska ut så skriker hon ända tills vagnen börjar rulla. Lagom svettig mamma är man innan man kommit ut kan jag lova.

Vi gick en promenad på kvällen och sen gick vi och mötte N vid tåget. Vi skulle ju ha vart ut tidigare men Lija sov otroliga fyra timmar i sträck på eftermiddagen. Det har inte hänt sen jag vet inte när. Hon sover oftast bara småskvättar under dagen, tjugo minuter här och tjugo minuter där. Men idag var hon tydligen extra trött. Jag blev så chockad att jag kom mig inte för att göra någonting utan gick nästan bara och väntade på att hon skulle vakna.
Nu har vi kollat på Let`s Dance och alldeles strax blir det sängen. Lija har slocknat i soffan igen och jag hoppas att detta inte påverkar nattsömnen nu.....

Vi väntar på en efterlängtad N/pappa.


Detta pysslade Lija med under Let`s Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0