Lillördag



Jag med Lija i magen 2 veckor innnan hon föddes.

Idag är det på dagen 14 veckor sedan Lija kom till världen. Onsdagen den 5/11 - 08 klockan 09:46. Magisk dag och tidpunkt för oss. Det är så konstigt det där att man går och väntar och väntar och så helt plötsligt har man henne hos sig. Nu känns det så naturligt, som om hon alltid funnits hos oss. Du är det finaste vi har vår lilla skatt.

Tidig uppstigning idag med. Lija vaknade innan åtta och tyckte det var hög tid att kliva upp så upp blev det. Men nu har hjärtat somnat igen efter en stunds lek och bus. Så lite tidigt är det allt för henne med. Jag har hunnit äta frukost med henne i selen så nu väntar en kopp kaffe. Inga planer alls idag förutom att vi ska ut en sväng på eftermiddagen. Jag tänkte försöka hinna med att leta upp lite foton av mig när jag var ungefär lika gammal som Lija och fota och jämföra. Ska se ifall det finns foton av N med när han var bebbe så ska vi se vem av oss hon är lik när vi var små. Nu tycker de flesta och jag att hon är en liten "pappakopia".

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja vad gjorde man innan man fick barn egentligen? Visst känns livet så mycket mer meningsfullt nu :)

2009-02-11 @ 11:29:39
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0