Nannar med kissen



Kissen passar också på att delta i den allmänna vilostunden, det är jobbigt att vara katt också. Jag lyckades få Lija att somna bredvid mig i soffan på samma vis som på kvällarna och hon somnade faktiskt gott. Men nu i skrivande stund så hör jag att hon vaknar, det blev en liten tupplur på 40 minuter. Det är inte mycket på en hel dag, så nu ger vi oss ut en sväng istället för det har precis slutat snöa och hon sover absolut bäst i vagnen så så får det bli. Jag behöver lite frisk luft också känner jag. Kissen får ligga kvar och dra sig själv. Vi går en liten runda sedan blir det nog ICA så slipper N handla på vägen hem och så blir det lagom att möta honom vid tåget efter det.


Hjälper mamma i köket tidigare idag. Lindex från topp till tå.

Kommentarer
Postat av: Annika

Äre grävling?haha

2009-02-06 @ 16:54:54
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0