När Lija skulle sova i egen säng...


Lija i mammas och pappas säng.


Kissen i Lijas säng.

Ja så här gick det igår kväll när Lija skulle sova i sin säng, ord är överflödiga. Mamma var alldeles för  trött och Lija var alldeles för söt, gosig och oemotståndlig så hon fick slinka ner under mammas täcke och kissen fick nöjt ligga kvar.
Jag har nyss ätit frukost, Lija har tränat i gymmet och sitter nu i sin babysitter. Hon börjar redan bli trött igen så jag skulle gissa att det snart är dags för en liten förmiddagsnap. Jag funderar på att göra henne sällskap för nätterna innebär inte alltför mycket kvalitétssömn. I eftermiddag är det dags för återträffen med vår "ursprungliga" föräldragrupp, det ska bli kul att se alla och om det blev pojkar eller flickor. En och en annan vet jag ju och har träffat men det blir spännande att höra allas förlossningsberättelser.
Dags för Lija och vila, jag hoppar nog över det och tar en kopp kaffe istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0