Ny vecka - Nya möjligheter


Lija somnade tidigt igår kväll, då vaknar hon också lite tidigare. Men klockan sex tyckte jag var lite väl häftigt så vi låg kvar i sängen och gosade och vips hade hon somnat om och nästa gång vi vaknade var klockan halv nio - perfekt. Nu är vi uppe och har startat denna måndag och nya vecka. Jag känner mig skapligt utvilad också, bra början. Lija är trött igen och sover nu efter träning i gymet som vanligt på morgonen.
Hos oss snöar det idag och är grått och tråkigt ute. Vi ska iallafall ta oss ut på en daglig promenad i eftermiddag tänkte jag. Förmiddagen ska ägnas åt lite viktiga göromål och några samtal som ska ringas. Alla aktiviteter som vi brukar gå på är inställda denna vecka eftersom att det är sportlov här nu. Lite tråkigt men vi ska nog klara av att fylla dagarna ändå. Men innan vi börjar så blir det kaffepaus nu och kanske en liten kaka till de, ja en blir det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0