Odd Molly i mitt hjärta





Tunika från Odd Molly finns i butik nu 1099:-.

       
Bilder: Odd Molly

Underbara Odd Molly är mitt absoluta favoritmärke. Jag handlar hellre få plagg därifrån än tjugo från någon billig kedja. Deras kläder är alldeles ljuvliga och tidlösa, de blir aldrig omoderna. Tunikan ovan fick flytta in hos mig efter ett besök hos svärmor/Lijas farmor i affären idag. Jag är kär och den åker på direkt idag! Har man en gång handlat ett plagg från dom så kan man inte sluta, dett blir som ett missbruk, ett samlande. Jag lovar, testa får ni se!

Jag dricker te och Lija tränar i sitt gym. Vid lunch ska vi möta Maritha och Emilia och sedan gå till Lillsjön och köpa blommor till Therese i vår mammagrupp som nyss fyllt trettio. Efter det är det babymassage och fika. Så den här dagen kommer nog att gå i ett. Nu måste jag försöka hinna få i mig lite frukost för lunch blir det sämre med kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0