Rörlig Fröken





Man får verkligen hålla koll på henne nuförtiden. Allra helst på skötbordet där hon verkligen får kraft och tar i med benen och försöker vända sig. Oftast ligger hon helt på sniskan efter någon minut där. Hon älskar att ligga och trixa och snurra där. Underlaget är nog perfekt när det är lite hårt och helt plant. Så har hon ju sin mobil med småfiskar där över också och dom får man nog lite extrakraft av.
Jag är jättenöjd med modellen på skötbordet som är BRIO Vegga. Stort och rymligt utfällt med mycket förvaring och rejäl konstruktion. Ihopfällt så tar det minimalt med plats, helt perfekt. Vi har vårat över tvättmaskinen bredvid badkaret. Så jag kan lägga upp henne direkt från badet på skötbordet, då slipper jag riskera att halka med henne då vi ska i och ur badet. Dessutom kan jag duscha av mig lite kvickt samtidigt som jag har en hand på henne när hon ligger där, praktiskt.

Idag har vi haft en del att fixa med här hemma så det fick bli en innedag. Det är så kallt ute och vi har fullspäckat schema resten av veckan så det passade bra med en hemmadag idag. Jag har nyss käkat lunch och njuter nu en god kopp kaffe och kaka. Lija har somnat i selen så ska försöka lägga henne i sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0