Sala Allehanda



Detta urklipp fick jag med posten idag. Jag vet faktiskt inte alls vem som har skickat in det till tidningen ännu. Jag har väl mina aningar men vet inget säkert, måste forska i det. Bilden är iallafall publicerad i Salas lokala tidning -  Sala Allehanda. Bilden är ifrån min gammelmormors 95 - års kalas den 29/11 - 08. Från vänster är det alltså jag & Lija, min mamma, min mormor och till sist min gammelmormor. Hur häftigt är det inte med fem generationer tjejer? Så roligt att min gammelmormor är "still going strong" och fick uppleva detta. Jag tror absolut att det blir ett 100 års jubileum så småningom.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi använde bumbon ganska mycket ett tag men sista månaden har hon inte suttit så mycket i den. Hon har varit väldigt klängig och velat suttit i mitt knä hela tiden. Antar att det är därför hon blivit så stadig. Bumbon funkar superbra och den kan jag rekomendera. Det är perfekt att sätta den på bordet när man äter eller när man ska ge smakportioner.

2009-02-25 @ 21:44:49
URL: http://lindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0