Se så fin jag blev!



   

Igår kom Lijas nya overall som jag beställde härifrån, den är ifrån MOLO i storlek 74 och sitter helt perfekt på Lija. Den är ju lite stor precis som en overall ska vara och så räcker den hela våren. Jag är jättenöjd, så himla fin och cool. Det blev utprovning direkt och Lija verkar också nöjd.
Idag blev det tidig uppstigning här hemma, innan klockan åtta slog fröken upp sina blå och då är det bara att lyda. Men det gör inget för hon är så go så go på morgonen att man smälter direkt. Vi ska iväg och handla mat bland annat och sedan hoppas jag att solen skiner hela dagen så vi hinner ut på en promenad. Finns en hel del att pyssla med hemma också.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hon passar bra i den!

2009-02-22 @ 15:14:33
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0