Sleapless



Lija kör sitt dagliga träningspass imorse. Konstigt gym där man kan träna i pyjamas?

Usch vilken bökig natt vi haft. Tror inte att någon av oss tre sovit riktigt bra. Lija har legat och bökat och trixat i stort sett hela natten, det gör ju att jag inte sover och då sover inte N heller för att jag kommer åt honom och så är vi inne i en ond cirkel. Idag ska jag bädda upp Lijas säng och göra riktigt mysigt och ombonat där så ska vi se om hon inte ska kunna sova några timmar per natt där iallafall. Det skulle göra mycket med lite egen sömn. För idag har jag som nackspärr fast mellan skuldrorna, jättejobbigt. Men det är ju så mysigt att somna tätt tätt ihop. Men hon kan ju komma över till mig på morgonkvisten. Någon gång måste hon ju sova själv dessutom. Vi gör ett försök ikväll helt enkelt. Fast man måste nog vara konsekvent och bestämma sig och inte bli blödig och så vidare. Jag får samla mig under dagen. Håll tummarna.

Här skiner solen idag, lovely. Vi ska ut på en promenad vid lunch med mammagruppen. Det kan nog vara skönt för min stela rygg att röra på sig trots att det kanske gör ont. Annars har vi inte så mycket planerat idag. Imorgon ska vi på återträff med vår "ursprungliga" föräldragrupp. Man pratar om sina respektive förlossningar, det är nog både nyttigt och intressant att höra hur det gått för de andra.



Lija igår medans jag tog hand om en bamsedisk. Väldigt koncentrerad på dom där märkliga ögonen. Hon försöker ta dom och föra dom till munnen men se  de går ju inte och då blir hon väldigt fundersam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0