Snabb som blixten



Lija inviger sin Polarn & Pyret tunika idag i storlek 74 - stora tjejen - och den satt perfekt.

Nu går det undan, alldeles nyss när jag la henne på skötbordet så lutade jag mig bakåt för att ta en grej och vips så hade hon snurrat runt och låg nöjd på mage som en plattfisk. Hon blev jättearg när jag skulle hjälpa henne runt och tillbaka på rygg. Så här måste jag göra nu för tiden också som en extra säkerhetsåtgärd, även om jag inte lämnar henne ensam på skötbordet så kan man aldrig vara nog försiktig. Jag rullar ihop en handduk och pular in under, då kan hon inte ramla ner ännu. Men snart så räcker inte det heller.
 
Nu har jag nyss diskat medans Lija satt i sin babysitter och övervakade. Det går alltid bra att sitta där själv när jag diskar, det accepterar hon utan krusiduller. Värre är det när vi tittar på tv eller gör något annat mindre viktigt. Hon är som mest nöjd när hon får hänga med mig runt i lägenheten hängandes i selen, det tycker hon är jättespännande och intressant. Inte ett pip säger hon då lillgumman.

Kommentarer
Postat av: Camilla Ahnell

Vilken duktig tjej ni har, ja nu gäller det att man är med, för fort går det :)

2009-02-19 @ 16:26:11
URL: http://wincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0