Söndagsbrunch





Här ska det käkas brunch nu, det brukar vi göra varje söndag. Det serveras ägg, bacon, bönor och massa annat gott. Det står man sig länge på. Just nu dricker jag ett supergott jasminte som jag köpte igår. Det var så gott att det kommer jag att få cravings efter känner jag.
 Idag ska vi ta en långpromenad och sedan ska vi gå till gammelfarmor och fika. En ganska slapp söndag blir det. Lite småfix som ska ordnas hemma inför veckan men i övrigt lugnt, lugnt, lugnt. Spela lite tvspel och kolla på någon film kanske. Lija har lekt ett tag i sin babysitter men efter ett tag brukar det se ut så här. Hon älskar verkligen sin lekbåge - så mycket att hon inte ens släpper taget om den då hon sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0