Tröttis


"Lijastatus" i skrivande stund.

Lija slockna direkt hon la sig hos N på honom, helt slut var hon efter dagen. Hon ville inte vila något tidigare på dagen när vi var hemma. Så på återträffen var hon jättetrött och somnade i min famn när vi fikade och sov sig genom hela stunden där. Det var kul att se ( nästan ) alla och höra hur allt har gått. det var även skönt att själv få berätta om vår förlossning och få svar på lite frågor som jag fortfarande hade. Jag är fortfarande väldigt känslosam  vad gäller förlossningen och har svårt att prata om det, så även denna gång så jag var tvungen att pausa och samla mig mitt i min berättelse. Det var förresten tre pojkar Mikael, Ludvig och Wiggo och sedan en liten Anna förutom Lija som var på träffen.

Lija och jag tog sedan en sväng på ICA och en liten stunds frisk luft innan vi gick och mötte N vid tåget. Känner mig ganska trött ikväll, ungefär som Lija, så det blir tidigt i säng ikväll. Vi ska ta ett kvällsbad nu och sedan går vi upp och myser i sängen och tittar på tv. Än så länge har vi inga planer alls för morgondagen, vi får se vad vi hittar på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0