Upp som en sol och ner som en pannkaka


Lija steker i sängen efter kvällsbadet.

Uppstigning innan klockan sju är jag inte direkt van vid men idag tyckte Lija att vi skulle prova på det. Så jag försöker hålla ögonen öppna medans Lija halvslumrar i babygymmet. Supertrött är hon men skulle absolut upp för en timme sedan. Så jag visste att det skulle bli så här men det är inte dumt att starta dagen tidigt ibland med. Vanor är väl till för att ändras på, tyckte nio var lagom men det kanske ändras tills imorgon.
I eftermiddag ska vi sjunga och busa på babyrytmiken och innan dess ska vi ut på en promenad. Man kan ju alltid hoppas att det blir lika fint väder idag. Nu ska jag fortsätta titta på Måns Zelmerlöv på Vakna med The Voice, värre saker kan man ju vila ögonen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0