Vi är ju faktiskt fem stycken i familjen



Här är de andra tre familjemedlemmarna. Den grå katten, Grävling, har ni ju sett förr. Den oranga heter Mojjen och den sköldpaddsfärgade heter Lilla. Mojjen och Lilla har jag haft sedan jag bodde själv. Mojjen blir tio år i år så han har hängt med ett tag och Lilla med för hon blir nio år. Jag älskar katter och är en riktig kattmänniska. De är så personliga och roliga djur. Våra katter är innekatter, jag vill inte ha dom springandes ute när det händer så mycket konstigt. Dessutom tycker jag att katterna blir mer personliga och tillgivna oss människor som innekatter.



Grävling på vår framsida i somras. Hon är innekatt men får vara med oss på framsidan när vi är där. Hon går inte ner för trappan utan stannar uppe med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0