Alla gillar Lija



Lija och Mojjen igår kväll. Han har börjat förstå att hon faktiskt också är en människa, fast en liten sådan.

Lija hälsar på sin farmor på jobbet igår. Hon sitter lutad i sin vagn och jag har fällt ner sufletten. Det är hon oftast jättenöjd med för då ser hon vad som händer och hon vill ju absolut inte ligga ner längre när hon är vaken.

Min egna stund på kvällen är i sängen när Lija sover gott. Just nu ligger hon faktiskt i sin säng som hon gjort två nätter i rad. Då är det perfekt att passa på att blogga lite för det hinner man inte med på kvällen när N kommit hem. Då vill man passa på och mysa alla tre. Lija har nyss ätit så det borde dröja till åtminstone klockan två och helst lite till innan det är dags för nästa måltid. Jag har ingen koll på hur nätterna artar sig för jag är så trött att jag kommer inte ens ihåg dagen efter vad klockan var när hon åt under natten.
Imorgon ska jag och lilla fröken ta pendeln till stan och bland annat hälsa på pappa N på jobbet. Hoppas på riktigt fint väder så vi kan promenera till Östermalm. Tänkte spana lite på Åhlèns och NK också. När N slutar jobbet så hämtar vi upp BRIO stolen innan vi åker hemåt.

Idag kom paketet med kläder från Babyshop som jag beställde igår. Otroligt fint var det. Jag är verkligen nöjd.
 Lite annat smått och gott fick också följa med hem när jag var ute idag. Jag köpte baskläder till Lija på Lindex att "blanda upp" med de lite dyrare kläderna. Det var egentligen bara strumpor jag skulle ha men det fanns en del annat fint där också. Hon har vuxit ur flera omgångar med strumpor men inte ser jag att fötterna växer men uppenbarligen så gör dom det.


Jag valde mellan dessa två pikèklänningar från FIX. Det blev den som går i rött/rosa/marinblått. Den blir jättefin med både röda och rosa kalasbyxor. Den är jättefin för den är i riktigt "knottrigt" pikètyg. Finns på Lindex för 129:-.


Nödvändigheter från Apoteket såsom bästa munsköljen, rengöringsmousse och tvättlappar i papper.

Rosa kalligrafpenna, kuvert samt brevkort. Ska skickas tillsammans med foton som jag framkallat. Det blir mer personligt och gulligt med en rosa touch på.

Tee från Amplified Kids. Kolla vilken cool tag och den fina påsen som man fick till.


Jeansen från Nova Star. Dom är i väldigt mjuk denim och en snygg tvätt.

Svart och vit klänning från Nanoou.

Underbar Odd Molly tunika i siden 1399:-. Kan inte någon bjuda mig på fest?

   
Bilder: Odd Molly


Brun, vit och rosa body Lindex. Tag tre betala för två à 69:-/styck.

Prickiga rosa leggings som hör till tunikan jag köpte igår 59:-. Tvåpack strumpor med antihalkpluttar på 39:-.

   
Coola växter till köksbordet. Dom ska klara sig bra utan direkt dagsljus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0