Det blir en Bumbo också!



Natten
har varit bra, trångt men okej. Det är ju trots allt väldigt mysigt att ha henne tätt intill i sängen. Hon sover väldigt bra på nätterna numera. Hon vaknar ungefär tre gånger per natt och äter men det gör hon ju nästan i sömnen så det är aldrig något problem med att hon inte somnar om eller så.

Fettisdagen idag men det betyder inte så mycket för mig som inte är så förtjust i semlor, iallafall inte med mandelmassa i. Jag köpte en på ICA i helgen med vaniljkräm i och det var riktigt gott. Det kanske får bli en sådan senare idag. Solen skiner ute så det blir en skön promenad bort till babyrytmiken efter lunch. Det ska tydligen festas på semlor där efteråt så jag får väl synda och smaska i mig något annat.

När N kommer hem så ska vi åka och köpa en sprillans ny rosa bumbostol som jag hittade på Blocket för 250:-, dom kostar 449:- nya så det tycker jag var lagom. En rosa dessutom, som jag letat. Det är strykande åtgång på just dom rosa på Blocket, finns oftast bara blå eller gröna. Så vi ska prova och se vad hon tycker om den. Vi ska även köpa BRIO stolen och ha som matstol men denna kan vara bra att träna ryggen i tills hon kan sitta själv. Hon vill ju så gärna sitta upp med så lite hjälp som möjligt av oss, så det kanske blir jättebra med den här. Vi får se, gillar hon den så ska vi köpa till ett sådant brickbord som hon kan ha sina leksaker på och sitta och plocka med. Nu måste jag lyssna på Efter tio angående den eventuella förlovningen mellan Victoria och Daniel, åh vad spännande med kungligt bröllop i Sverige, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0