I väntan på Måns...





Vad härligt det är att komma hem till ett toppfräscht hem när man har varit ute. Det var verkligen värt att köra en storstädning. Gav oss sedan ut på en långpromenad i solskenet. Det blev en runda på närmare två timmar, supermysigt. Lija sov hela den stunden, eller jag tror inte hon sover hela tiden bara för att hon blundar utan hon ligger nog och njuter och stänger ögonen för att det är mysigt. På vägen hem svängde vi förbi ICA och handlade Alla Hjärtans fika och tog med oss hem till Lijas gammelfarmor. Kaffet smakar alltid godare där och så är det så trevligt att prata lite. Lija var på sitt mest charmanta humör och pratade och flinade åt gammelfarmor. Vi käkade nyss lite soppa och nu myser jag med en kopp te och bloggen medans Lija vilar (?!!) en gång till. Hon laddar kanske inför Melodifestivalen och Måns hon med.
Vi hade tänkt laga någon god middag till festivalen men nu är vi så mätta efter allt fikabröd och soppan så det blir nog bara lite plock, vi har minivårrullar i frysen dom är jag sugen på. Ett stort glas Cola Zero till det och min älskade familj så är kvällen fulländad. Nu börjar det prasslas under filten här bredvid, snart slut på tidsfristen med andra ord. Tur det för nu vill jag gosa bebis.


Här ser man att overallen börjar bli i minsta laget. Den är perfekt nu men hon kommer att behöva en i storlek 74. Funderar till och med på en likadan ifall jag hittar för jag tycker så mycket om denna.

På väg ut. Rätt mössa på rätt dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0