Utmanad





Jag blev utmanad av Anki imorse. Utmaningen går ut på att jag ska visa bild sex i mapp sex under "Mina Foton". Så här kommer den. Det är min brorsdotter Janina och N i somras när dom gräver mask för vi hade lovat henne att vi skulle meta såsom dem gör i Bullerbyn som då var hennes favoritfilm. Självklart skulle hon då få göra det tyckte N så han stack iväg och köpte metspö. Så vi metade en solig eftermiddag men fick tyvärr inget napp, det hade ju varit roligt men nej ingen fisk den dagen. Jag fick däremot en pinne rakt in i vaden, ganska djupt, som N fick operera ut. Såret blev sedan infekterat och de misstänkte att det fanns rester kvar av pinnen. Det bar av iväg till akuten, röntga kunde dom inte heller göra eftersom jag var gravid. Eventuellt skulle de bli tvungna att skära i benet utan bedövning  men tack vare penicillin så slapp jag det, puh! Det var en äventyrlig liten fisketur och ett fint ärr stoltserar på benet som ett minne.



Jag utmanar de som känner sig manade helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka härliga sommarbilder=)

2009-02-20 @ 16:53:56
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Anonym

vikken fin bild den översta:) vi får ta och träffas snart..janina saknar sin kusin:) hon kollar varje dag på din blogg på bilderna med lija:)..kramkram från oss Anna o Janina

2009-02-20 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0