Världens sötaste omplåstrade lår


Låren är ordentligt omplåstrade efter onsdagens sprutor. Det blödde från det ena stickhålet igår så därför lät jag plåstren sitta kvar. Det ser så gulligt ut med plåstrena på hennes små,söta, bebisknubbiga och alldeles underbara lår.
Det blev ingen förmiddagsvila för hennes del, vaknade direkt  så nu åker hon i selen medans jag går runt och plockar lite med tvätt med mera. Tänkte nog ge oss ut en sväng bara det slutar snöa så. Just nu rensar jag ut lite kläder från hennes garderob. Storlek 62 kan hon absolut inte ha längre, det var ett tag sedan iochförsig, men nu börjar till och med 68 sitta åt! Herregud hur mycket kläder går det åt egentligen? Trodde hon skulle stå stilla ett tag på 68 men nu måste jag handla lite i 74 så jag hoppas att det blir hennes "stillastående" storlek. Klänningar och tunikor går ju absolut ett bra tag till i 68 men inte bodies, pyjamasar och byxor. Dessutom har hon ju vuxit ur sin overall närsomhelst med. Mammas lilla Dunderklump. Förresten älskade jag den filmen när jag var liten, vilken nostalgi det vilar över den! Måste jag kolla på någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0