Ensam på ICA


Lilla, katten, inspekterar så att jag kom ihåg hennes mat. Kycklingsmak ska det vara inget annat går hem.

Ännu mer ensam var jag om att köpa tändvätska en lördagskväll. Vi ska ha det imorgon för vi tänkte grilla men lite skumt kändes det. Fick med mig lite annat smått och gott hem. Murgrönorna ska ersätta hyacinterna vid Bourgien från Kartell.
Nu har vi precis käkat middag som idag blev fläskfilèmedaljoner i ädelostsås, grädde, broccoli, purjolök och gul lök. Till det strips( från Lidl som är bäst att göra i ugn ), tomat och självklart cola zero.
Nu sover Lija, N kollar på film, " Red baron " och jag har parkerat mig i soffan med datorn i knäet och den efterlängtade påsen med dumlekolor - kan livet bli mycket bättre?



Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Mmmmmmmmums...

2009-01-17 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0