Gårdagens Liten

Jag tror Lija sov i stort sett hela dagen igår. Hon vaknade till var tredje timme, käkade, gosade och busade lite för att en timme senare somna igen. Fast det är inte konstigt att hon är trött så som hon spökar om nätterna. Inatt har hon sovit ganska bra. Somnade sent men har sovit i sin säng hela natten. Förutom imorse ett par timmar då hon får komma till stora sängen och ligga och kramas med mig. Fast hon vill helst använda mamma som napp och ligga och snutta hela tiden...



   

Hon har blivit så himla duktig på att greppa saker. Här "snor" hon min penna när jag satt och skrev i hennes bok.
När vi leker med skallran så tar hon ju tag i den och för den till munnen och smakar vad det är för något. Det är ju inte så att hon är jättemedveten om vad det är hon pysslar med men mamma blir stolt iallafall!


Efter lek och bus så somnar hon nästan alltid gott i sin "gungstol". Jag bytte byxor på henne igår efter  pappas lilla stilshow som ni ser. Sen var det kväll och pyjamasen åkte på. Somnar återigen i stolen. Babysittern 1-2-3 som den heter ifrån Babybjörn är så bra. Den har tre lägen beroende på hur man vill använda den. När hon somnar kan man få nästan fullt liggläge på den så att det inte frestar på lilla ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0