Hamburgare - igen!


Simon och kvällens ( alla kvällars ) kock.

Gårdagen bara sprang iväg. Vi var ute och promenerade en sväng eftersom Lija hade så svårt att somna hemma av någon anledning. Då brukar det alltid fungera att gå ut och gå. Så det gjorde vi. Men det var inget vidare för allt snöblask hade frusit till is så det var hårt och knöggligt. Men somnade gjorde hon iallafall och det var ju huvudsaken.
Efter det så gick vi förbi svärmor i centrum och fikade. Lija skrattade och flinade upp sig åt henne. Tror att hon gillade hennes nya glasögon eller så var det för att hon pratar så roligt med henne. Hon var iallafall jättesnäll och lugn och somnade sedan till slut i sin vagn. Så vi hade en jättetrevlig eftermiddag trots att dagen började med magknip.
När vi kom hem så kom lillebror förbi. Det hade jag helt glömt bort så tur att vi inte var så långt bort. Jag får skylla på amningshormonerna. Skönt att ha  något att skylla på. Vi lagade hemgjorda hamburgare igen och snackade och kollade på tv. Alltid mysigt när minsta lillebror hälsar på. Han jobbar i Kista så det blir lite närmare för honom till jobbet härifrån än från Sala så ibland passar han på och sover över här.
Natten har varit ganska bra faktiskt, trångt och mysigt på min sida av sängen. Nu ska jag försöka få i mig lite lunch sen ska vi pallra oss ut en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0