Happy Friday



Lija har brun body med rosa velourhjärta från Mys Plysch, strumpisar och strumpor Lindex.

Vad underbart det är att vara hemma med hjärtat. Man vaknar med ett leende på läpparna och somnar (oftast) på samma sätt. Vilken tur att man i Sverige har möjligheten att vara hemma med sina barn så länge som vi har. Tänk i en del andra länder, inte alls långt bort, tvingas man lämna dom på dagis i mycket tidig ålder. Usch nej jag är glad att vi i Sverige har det så bra vad gäller detta.
Natten har varit jätteskön. Lija har sovit gott bredvid mig ända fram till klockan tio. Nu har vi kollat på "Efter tio" och Sofi Fahrmans rapport från modeveckan som avslutats nu - spännande. Hennes personliga favorit var även min favorit från det man sett av visningarna - årets skinnjacka från Acne. Dom lyckas alltid ta fram ett speciellt plagg som Sveriges modeälskare blir smått galna i. Så den jackan tippar jag att vi kommer att se mycket av i modereportage och bloggar framöver.
Lija busar just nu i sitt babygym och jag ska fixa någon lättare lunch. Vi ska nog ge oss ut och promenera vår lilla runda också tror jag. Handla lite godsaker inför fredagskvällen och plocka lite här hemma som vanligt. Men nu lunch och sedan ska jag ringa min mamma som var på dejt igår och stämma av lite. Lite nyfiken av mig jag.


De enda som sover i Lijas säng på nätterna - inte är det Lija inte.


Kissen killar Lija i pannan med svansen när hon går förbi. Det var tydligen jättemysigt och lite busigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..Mysiga katter=)Lija ser ut att njuta=)

2009-01-30 @ 13:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0