Happy Friday & BVC



Jag måste börja med att berätta om natten som var fullkomligt lovely! Lija somnade utan protester klockan 00. Sov sedan till klockan fyra, i egen säng dessutom! Sov sedan ytterligare fyra timmar för att sedan vakna klockan 11 då vi klev upp. Helt underbart! Man mår så mycket bättre när man får sova. Vi behövde detta allihopa. Tack lilla älsklingen.

Idag har vi varit på BVC. Hon fortsätter att öka i vikt och växa bra. Hon ligger över medel på kurvan som hon alltid gjort men fortfarande inom kurvan så det ser jättebra ut. Jag behöver verkligen inte oroa mig att "tramset" på kvällarna beror på att hon skulle vara hungrig. Tänk om alla kvällar och nätter kunde vara som inatt - men en gång är bättre än ingen gång. Det var precis som att hon kände på sig att mamma behövde lite extra sömn.
Nu ska vi inte dit förrän den 26/1 och då får vi också tid för de första vaccinationerna - en i varje ben - fy då kommer det värka i mammahjärtat. Man kunde smärtstilla henne innan en aning med en alvedonsupp - det känns som en bra taktik tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0