Hemma igen


Nu har vi precis kommit innaför dörren. Vi har varit hemma hos Therese och Alex och träffat alla andra i föräldragruppen. Therese bjöd på filmvisning i deras biorum med popcorn och fika.Filmen som visades var Mamma Mia som jag redan sett men den tål att ses igen. Jättetrevligt var det! Sedan tog jag och Camilla sällskap hemåt. Nu ska jag kasta i mig lite mat sedan är det dags för granen - nej, jag hann aldrig med att ta ner den igår. Imorgon står promenad med tjejerna på schemat beroende på hur vår natt blir inatt då. Men jag vill så gärna komma ut medans det är ljust så jag hoppas verkligen att hon inte tänker vara vaken hela natten inatt. Nu ska jag käka, återkommer senare.


Hannes och Lija  "lattjar".

Kommentarer
Postat av: Annika

Men nu syns det att Hannes är större=) Nu ser Lija liten ut i jämförelse!Hihi

2009-01-14 @ 11:00:16
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0