Högeffektiv



Lija
sover sedan en timme tillbaka och jag har hunnit med att äta frukost (!), bädda rent, diska, sätta på en tvättmaskin, vika tvätt, rensat ut storlek 62 i Lijas garderob, borsta tänderna, plocka, gett katterna frukost (!) och lite annat smått och gott. Man har verkligen lärt sig vad det innebär att vara effektiv sedan Lija kom till världen. Det är inget gravidtempo alà snigel som gäller här inte. Nu softar jag i soffan med en kopp kaffe och krispiga tulpaner i favoritfärgen rosa i blickfånget. En härlig start på fredagen med andra ord. Fortsättningsvis blir det Let`s Dance och hämtmat om jag får önska.

Kommentarer
Postat av: Erika

hurtbulle där :) får se vilken matstol det blir, just nu orkar jag inte tänka mer på det :)

2009-01-24 @ 10:50:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0