Insnoffsad Snorkla


Bilden är så härlig. Hon älskar att bli insnoffsad ända upp till öronen i sin filt. Sen slaskar och snuttar hon på den så den blir helt dyngsur - sötnosen.
Nu sover hon gott i sin säng efter ett långt bad, massor av  kärlek och bus med pappa. En perfekt lördagkväll med andra ord. Vi ligger och tittar på "Australia" och den verkar riktigt bra än så länge. Välgjord och påkostad. Vi får väl se hur länge vi  orkar kolla för ögonen börjar kännas grusiga nu. Men jag vill liksom inte att lördagen och helgen ska ta slut ännu så vi försöker nog hålla oss vakna ett tag till. Vi tog en paus för att springa ner i kylen och hämta mjölkchoklad och äppeljuice, yummie!
En av våra katter, vi har tre stycken, älskar tulpaner så jag får aldrig ha dom i fred när jag köper hem. De duger bara till henne när de är riktigt färska och krispiga så idag var jag snäll och bjöd henne på ett litet smakprov innan jag ställde dom utom räckhåll för henne.





Kommentarer
Postat av: Erika

jo det gäller att ha sina trix så man får någonting gjort här hemma ;-)hoppas du har en skön söndag!

2009-01-25 @ 13:21:40
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0